آ

  • آگاهی دستوری آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]

  • آگاهی معنایی آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]

  • آلیشیا هیلدا پولئو «زن مو قرمز»: تحلیلی زیست‌محیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]

  • آموزش صریح بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]

ا

  • ادراکات ادراکات و چالش‌های دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]

  • ارجاعات درون متنی تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

  • اردوگاه ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]

  • اقتصاد تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

  • اورهان پاموک «زن مو قرمز»: تحلیلی زیست‌محیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]

  • ایدیولوژی ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]

ب

  • بازیابی اخلاقی شفای اخلاقی در برابر ترومای هستی‌شناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]

  • بخشی از مقاله تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

  • بیوسیاست ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]

پ

  • پرایم ساختاری مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]

ت

  • ترومای هستی‌شناختی منفی شفای اخلاقی در برابر ترومای هستی‌شناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]

  • تفکر انتقادی تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]

  • تولید افعال مجهول بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]

  • تولید زبان دوم مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]

ج

  • جایگزینی تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]

  • جملات دیریاب آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]

چ

  • چالش ها ادراکات و چالش‌های دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]

ح

  • حاکمیت ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]

  • حقوق بشر ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]

خ

  • خود آگاهی «زن مو قرمز»: تحلیلی زیست‌محیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]

د

  • دانشجویان ایرانی رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاس‌های آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]

  • درک جملات انگلیسی آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]

  • درونداد ارتقا یافته بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]

  • دلبستگی نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون:‌ خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]

ذ

  • ذهنیت بین فردی مثبت شفای اخلاقی در برابر ترومای هستی‌شناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]

ر

  • راهبردهای یادگیری واژگان تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]

  • رمان مسئله قدرت بسی هد شفای اخلاقی در برابر ترومای هستی‌شناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]

  • روابط اشیا نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون:‌ خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]

  • رویکرد اکتشفافی هدایت‌ شده بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]

ز

  • زبان آموزان انگلیسی تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]

س

  • سرمایه داری تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]

  • سلسله مراتب طبقاتی تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]

  • سواد انتقادی رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاس‌های آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]

ص

  • صاحبان قدرت تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]

  • صنعتی سازی «زن مو قرمز»: تحلیلی زیست‌محیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]

ط

  • طردشدگی ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]

  • طرد شدن نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون:‌ خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]

ف

  • فهم بینا فرهنگی «زن مو قرمز»: تحلیلی زیست‌محیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]

ک

  • کلاس های آنلاین زبان انگلیسی رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاس‌های آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]

ل

  • لویناس شفای اخلاقی در برابر ترومای هستی‌شناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]

م

  • معلولیت جسمی تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]

  • معناشناسی مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]

  • مقاله تحقیقی تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

  • مهندسی صنایع و مواد تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]

  • موانع رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاس‌های آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]

ن

  • ناامیدی نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون:‌ خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]

  • نحو مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]

  • نقش های معنایی مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]

ی

  • یادگیری زبان به کمک رایانه بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]

  • یادگیری مشارکتی محتوا، جنسیت ادراکات و چالش‌های دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]