آگاهی دستوری
آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]
آگاهی معنایی
آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]
آلیشیا هیلدا پولئو
«زن مو قرمز»: تحلیلی زیستمحیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]
آموزش صریح
بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]
ا
ادراکات
ادراکات و چالشهای دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]
ارجاعات درون متنی
تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
اردوگاه
ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]
اقتصاد
تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
اورهان پاموک
«زن مو قرمز»: تحلیلی زیستمحیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]
ایدیولوژی
ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]
ب
بازیابی اخلاقی
شفای اخلاقی در برابر ترومای هستیشناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]
بخشی از مقاله
تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
بیوسیاست
ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]
ترومای هستیشناختی منفی
شفای اخلاقی در برابر ترومای هستیشناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]
تفکر انتقادی
تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
تولید افعال مجهول
بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]
تولید زبان دوم
مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]
ج
جایگزینی
تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]
جملات دیریاب
آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]
چ
چالش ها
ادراکات و چالشهای دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]
ح
حاکمیت
ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]
حقوق بشر
ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]
خ
خود آگاهی
«زن مو قرمز»: تحلیلی زیستمحیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]
د
دانشجویان ایرانی
رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاسهای آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]
درک جملات انگلیسی
آگاهی معنایی و آگاهی دستوری در درک جملات توسط زبان آموزان انگلیسی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 107-128]
درونداد ارتقا یافته
بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]
دلبستگی
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
ذ
ذهنیت بین فردی مثبت
شفای اخلاقی در برابر ترومای هستیشناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]
ر
راهبردهای یادگیری واژگان
تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
رمان مسئله قدرت بسی هد
شفای اخلاقی در برابر ترومای هستیشناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]
روابط اشیا
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
رویکرد اکتشفافی هدایت شده
بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]
ز
زبان آموزان انگلیسی
تعامل پویا بین تفکر انتقادی و راهبردهای یادگیری واژگان در زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی با نقش تعدیل کننده جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 87-106]
س
سرمایه داری
تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]
سلسله مراتب طبقاتی
تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]
سواد انتقادی
رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاسهای آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]
ص
صاحبان قدرت
تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]
صنعتی سازی
«زن مو قرمز»: تحلیلی زیستمحیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]
ط
طردشدگی
ساکنین اردوگاه: هومو ساکر و رژیم های بیوسیاسی در رمان خانه ای برای آقای بیسواس اثر وی. اس. نایپل [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 155-174]
طرد شدن
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
ف
فهم بینا فرهنگی
«زن مو قرمز»: تحلیلی زیستمحیطی بر اساس دیدگاه زنانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 175-191]
ک
کلاس های آنلاین زبان انگلیسی
رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاسهای آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]
ل
لویناس
شفای اخلاقی در برابر ترومای هستیشناختی در کتاب «مسئله قدرت» بِسی هِد [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 207-225]
م
معلولیت جسمی
تاثیر سلسله مراتب طبقاتی در تغییر اجسام افراد در رمان زیر پوست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 193-206]
مقاله تحقیقی
تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
مهندسی صنایع و مواد
تحلیل بین فرهنگی پیکره محور از ارجاعات متنی در دو گروه نویسنده در دو محل انتشار: تفاوت های رشته ای [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-23]
موانع
رونمایی از گوهر نامرئی: شناسایی موانع بر سر راه اجرای فرآیند سواد انتقادی در کلاسهای آنلاین درایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-50]
ن
ناامیدی
نظریه روابطِ اشیا در رمان «خدا به کودک کمک کند» اثرِ موریسون: خوانش روانشناختی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 227-244]
نحو
مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]
نقش های معنایی
مقدمه نحوی: آیا محتوای معنایی مشترک یک الزام است؟ [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-62]
ی
یادگیری زبان به کمک رایانه
بررسی تطبیقی تاثیر آموزش صریح، درونداد ارتقا یافته و روش اکتشافی هدایت شده در تولید افعال مجهول بین زبان آموزان ایرانی: رویکرد یادگیری زبان به کمک رایانه [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 129-153]
یادگیری مشارکتی محتوا، جنسیت
ادراکات و چالشهای دانشجویان ایرانی زبان انگلیسی در یادگیری محتوای مشارکتی بر اساس جنسیت [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 63-86]